Novinky

Napíšte svoj email a budete dostávať informácie zo sveta marketingu a naše novinky.

Marketingová konferencia „Marketing that sells 2014“

ozeta-marketing-milovaNa jeseň prebehlo v Bratislave ďalšie stretnutie slovenských i českých marketérov, agentúr a veľkých firiem, kde sa rozprávalo ako robiť marketing, ktorý vie zvýšiť obchodné výsledky.  Vypočuli sme si viac množstvo zaujímavých prezentácií, konkrétnych prípadových štúdií, podnetných aj užitočných príkladov z praxe, ktorými firmy dosiahli rast obratu, zlepšenie firemného mena, zvýšenie spokojnosti zákazníkov či získali množstvo nových zákazníkov.

Veľmi pekný príklad o tom, ako môže dobrý marketing a hlavne neoblomná viera dosiahnuť skvelé výsledky aj u nás, na Slovensku, predviedla firma Ozeta – pred pár rokmi ešte zabudnutý starý podnik. Jede

Nemáme peniaze na drahú reklamu, čo urobíme? Otvárame novú predajňu, ako ju spropagujeme? A využili – guerilla marketing v štýle:  Naháči, ktorí prídu v stredu do nášho obchodu, dostanú pánsku košeľu zdarma!  Zafungovalo to výborne, okrem nových zákazníkov prilákali aj médiá a bez platenia sa o nich niekoľko dní písalo. Zabávali sa nielen mladí muži, ale aj predavačky:-)

kuponovMarketingová šéfka uviedla veľa ďalších praktických príkladov, ktoré im v praxi za posledné dva roky pomohli – od hry svetla v predajnich, vytrvalej práci s personálom (seminár Zákaznícky prístup pre kamenné prevádzky), o akcii na zľavomate alebo aj kupónových akciách. Úprimne sa priznala, ako bojovali so známymi „neviem-nedá sa-nemôžeme“ …a časom dokázali, že sa dá a vedia.   Pre mňa osobne ďalšie potvrdenie, že netreba vymýšľať krkolomné a drahé marketingové akcie. Je tu celá sada vecí, ktoré keď sa robia dobre, fungujú a zlepšia firemné výsledky. A to platí aj v prípade malých firiem a drobných podnikateľov. Vytvoriť systém, dať si hlavné ciele, ísť vytrvalo za svojím a premýšľať, testovať, nestrácať zbytočne dlhý čas, byť flexibilný a mať pritom úsmev na tvári:-)

Chcete vstúpiť na český trh?  Aj na tejto konferencii sa potvrdil názor, že slovenskí a českí zákazníci sú dosť odlišní a čo funguje v jednej republike, to v druhej nemusí a často ani nefunguje.

Poučná bola ja prípadová štúdia na tému Kupónový marketing. Kupóny „zaberajú“ na viac ako 2/3tiny zákazníkov reagujú na kupóny ich obľúbenosť je stále veľká.

 

Jedným z kľúčových prvkov je určite grafické spracovanie, minimálna hodnota objednávky,  správne načasovanie akcie či trvanie platnosti kupónov. Zaujíma Vás, aký grafický vizuál kupónu mal veľký úspech? Aj na túto tému sa môžete poradiť- online či osobne.

benefity on plus offUžitočné boli aj informácie, ktoré poskytol majiteľ úspešnej slovenskej tlačiarne a vydavateľstva. Hovoril o trendoch v printovej reklame a médiách, ako možno využiť Print v komunikácii s vašimi klientami, o benefitoch prepojenia printov a on-line:

Odkaz celej konferencie sa nedá povedať jednou vetou, ale praktická rada aj pre menšie firmy: personalizovať a budovať komunitu. Zacieliť svoje služby, produkty čo najviac presne na vašu cieľovú skupinu alebo skupiny, komunikovať so zákazníkmi a vytvárať dlhodobé vzťahy, zoznámiť sa s komunitami, v ktorých váš zákazník jestvuje a funguje, tak virtuálnymi aj reálnymi, nadviazať vzťahy s lokálnymi/regionálnymi komunitamia, alebo komunitami vašej branže a pracovať s nimi. Lúčim sa veľavravným sloganom z jednej prezentácie: MÁTE LEN JEDNÉHO ŠÉFA – ZÁKAZNÍKA.

Viac detailov sa môžete dočítať na webstránke organizátora, spoločnosti InForm Slovakia.    Ak máte chuť sa stretnúť a prebrať Vaše marketingové plány a problémy, môžeme sa stretnúť osobne na ktoromkoľvek mieste Slovenska alebo využite našu novú Marketing Academy online.

 

Sociálne siete

Facebook profil

Google+ profil

Linkedin profil

Skype profil

Napíšte mi

Partneri
socialni-partneri

Spolupracujeme s viacerými partnermi, jednotlivcami a firmami, ktorých prácu máme dlhodobo overenú. Vytvárame spoločne sieť dodávateľov rôznych služieb v oblasti marketing, obchod, koučing, vzdelávanie a školenia, internetový marketing, sociálne siete a ďalšie. Môžeme sa tak špecializovať každý na svoju oblasť práce a pritom efektívne ponúknuť firmám komplexné služby za ústretové ceny.

Pozrite si našu sieť partnerov a zistite viac v časti Referencie.

Referencie

Zlatica M. Stubbs, senior kouč, tréner a konzultant
Silvia podporuje naše združenie žilinských koučov ZAKO pri rozvoji našej marketingovej stratégie, aby sme sa posúvali dopredu. Je naozaj profesionálna, dôveryhodná a spoľahlivá, jej prístup je podporujúci a priateľský, pričom je veľmi trpezlivá. Obdivujem jej nasadenie pre podporu žien podnikateliek v Žilinskom regióne, pre ktoré organizuje pravidelné a inšpirujúce stretnutia a efektívne ich informuje cez newsletter.

Ing. Ilona Valíčková, riaditeľka TV Products, s.r.o.
So Silviou Milovou sme spolupracovali na viacerých marketingových prieskumoch a vždy sme boli spokojní celkovo, so spoluprácou – ktorú môžem odporučiť aj iným firmám.

.ďalšie referencie.

O nás
Vitajte vo svete marketingu, biznisu, vzdelávania a školení, poradenstva. Volám sa Silvia Milová a som autorka projektu Marketing-Mix.sk.  Žijem a pracujem v Žiline, už viac ako 15 rokov sa venujem marketingu, manažmentu, prieskumom trhu.

Som profesionálna lektorka a robím školenia a workshopy v oblasti marketing, biznis a podnikanie, ženy v podnikaní. Som marketing konzultant a poskytujem poradenstvo pre firmy, podnikateľov. Profesionálne sa venujem aj prieskumom trhu a zákazníkov.. Spolupracujem s viacerými profesionálmi na rôznych projektoch…viac o mne.