Marketing pre mestá, regióny

Prečo vlastne marketing pre mestá a regióny?  

marketing-regionov-milovaMarketing miest sa začal v teórii rozvíjať najmä v Holandsku od 80. rokov minulého storočia.

V praxi nie je doteraz jednotne platná definícia pojmu.

Aká je situácia aktuálne na Slovensku?  

Marketingové aktivity sa síce v našich mestách i regiónoch vykonávajú,  ale veľmi často chaoticky, nekoncepčne a marketing tam znamená „mať hovorcu“.  Napr. v Nemecku zapájajú Mestá do týchto aktivít externých poradcov, profesionálov s potrebným know-how, sú nezaťažení politickými záujmami a internými stereotypmi pracovníkov úradov.

Realizujeme poradenstvo, konzultácie a tvorbu konceptov marketingovej komunikácie pre mestá, obce, regióny.

Marketing miest, regiónu je nevyhnutný predpoklad pre rast a prosperitu. Konkurencia zo sveta biznisu je už aj medzi mestami, prebieha predsa boj o financie, záujem investorov, boj o nových obyvateľov, mladé rodiny …   My vám ukážeme ako nebojovať, ale robiť veci tak, že vaše mesto bude zaujímavé pre všetky cieľové skupiny, ľudia tam budú chcieť žiť a budú cítiť hrdosť na miesto, kde žijú!  Nie je to ani zložité, ani drahé – alebo si myslíte, že Mesto má stále len budovať nové chodníky a vydávať nič nehovoriace výročné správy? Vieme to lepšie!

Kontaktujte nás:  0903529919,  info@marketingmix.sk

Pozrite si príklady zo Slovenska – ako to je a ako by to nemalo vyzerať:

„V súkromnom sektore funguje korporátna identita, súhrn pravidiel, ako sa prezentovať, čo zahŕňa  napríklad aj logo, farby, hlavičkový papier, ale tiež slogan, motto a ďalšie jednotné prvky, ktoré danú firmu charakterizujú a majú svoj význam. Na ne potom nadväzuje aj stratégia ako postup práce, ktorá sa nerobí do šuplíka, ale na to aby fungovala a podľa nej sa postupovalo.  Ako chceme mesto prezentovať? Ako Mesto snov? Alebo niekde som zachytil ako symbol – veveričku?“

mesto-marketing-piestany

zdroj: http://www.pnky.sk/rozhovory/viac-navstevnikov-spolocny-cieleny-marketing-a-vydrzat-hovori-odbornik/

 

Marketing regiónov – to je aj destinačný marketing a prezentácia mesta,  obce či kraja pre návštevníkov a turistov. Ako by to nemalo vyzerať sa môžete dočítať v tomto článku.

 

Regionálny marketing je určený aj pre špeciálne združenia MASky – miestne akčné skupiny, kde spolupracujeme s organizáciou VOKA – Vidiecka organizácia pre komunitné aktivity.

Ponúkame:  marketingové poradenstvo a konzultácie, prednášky pre regionálne združenia, obce, vidiecke organizácie a komunity, školenia a semináre pre zlepšenie propagácie územia, regiónu a mobilizáciu vidieckych komunít.

                                                                                          

Realizované napríklad:

Školenie pre členov MAS Zlatá cesta. Marketing služieb so zameraním na vidiecke oblasti.

mas-zlatá-voka-marketing-milová    logo-voka-marketing-mix

Interaktívny seminár pre MAS Dolná Nitra, marec 2015.

mas-nitra-marketing-milova biznis-model-mas-nitra-marketing

Marketingová mapa
marketingova-mapa

Zorientuje sa vo svete súčasného marketingu pre firmy. Stiahnite si zdarma marketingovú mapu:

 

Sociálne siete

Facebook profil

Google+ profil

Linkedin profil

Skype profil

Napíšte mi

Partneri
socialni-partneri

Spolupracujeme s viacerými partnermi, jednotlivcami a firmami, ktorých prácu máme dlhodobo overenú. Vytvárame spoločne sieť dodávateľov rôznych služieb v oblasti marketing, obchod, koučing, vzdelávanie a školenia, internetový marketing, sociálne siete a ďalšie. Môžeme sa tak špecializovať každý na svoju oblasť práce a pritom efektívne ponúknuť firmám komplexné služby za ústretové ceny.

Pozrite si našu sieť partnerov a zistite viac v časti Referencie.

Referencie

Zlatica M. Stubbs, senior kouč, tréner a konzultant
Silvia podporuje naše združenie žilinských koučov ZAKO pri rozvoji našej marketingovej stratégie, aby sme sa posúvali dopredu. Je naozaj profesionálna, dôveryhodná a spoľahlivá, jej prístup je podporujúci a priateľský, pričom je veľmi trpezlivá. Obdivujem jej nasadenie pre podporu žien podnikateliek v Žilinskom regióne, pre ktoré organizuje pravidelné a inšpirujúce stretnutia a efektívne ich informuje cez newsletter.

Ing. Ilona Valíčková, riaditeľka TV Products, s.r.o.
So Silviou Milovou sme spolupracovali na viacerých marketingových prieskumoch a vždy sme boli spokojní celkovo, so spoluprácou – ktorú môžem odporučiť aj iným firmám.

.ďalšie referencie.

O nás
Vitajte vo svete marketingu, biznisu, vzdelávania a školení, poradenstva. Volám sa Silvia Milová a som autorka projektu Marketing-Mix.sk.  Žijem a pracujem v Žiline, už viac ako 15 rokov sa venujem marketingu, manažmentu, prieskumom trhu.

Som profesionálna lektorka a robím školenia a workshopy v oblasti marketing, biznis a podnikanie, ženy v podnikaní. Som marketing konzultant a poskytujem poradenstvo pre firmy, podnikateľov. Profesionálne sa venujem aj prieskumom trhu a zákazníkov.. Spolupracujem s viacerými profesionálmi na rôznych projektoch…viac o mne.

 

E-book
ebook-marketing

Ako robiť marketing, ktorý funguje?

Čítajte a dozviete sa viac v novom  E-booku, ktorý sme pripravili v spolupráci s MarketingAcademy.